sábado, 18 de julio de 2020

Sfantul Apostol Iuda Tadeu, Sfantul cauzelor imposibile





Sfantul Apostol Iuda Tadeu este praznuit pe 19 iunie. Intamplator este si ziua de nastere a unei gimnaste pe care o iubesc foarte mult si care din pacate a avut atatea necazuri. Mi-a picat fisa ca daca este nascuta de ziua acestui Sfant Tadeu, sfant al cauzelor ce pare ca nu au rezolvare, inseamna ca si problemele ei au rezolvare caci daca Dumnezeu nu o iubea, nu ii dadea o zi de nastere atat de minunata, cu un Sfant atat de minunat. Ba eu cred ca Sfantul a ales-o sa o ocroteasca. Asa cum m-a ales pe mine Sfantul Antonie cel Mare si pe voi Sfintii din ziua in care voi v-ati nascut. Dar dragilor dragostea Sfintilor nu-i cuprinde doar pe cei nascuti de praznicul lor, ci dragostea Sfintilor este dragostea pe care Dumnezeu o are pentru noi caci pe acestia ni i-a lasat indrumatori spre calea mantuirii si spre izbandire in problemele vietii acesteia. Iar Sfintii, daca te rogi lor cu credinta nu se sfiesc sa iti intinda mana de ajutor.
Asa m-am trezit ca ma pun sa fac si am facut acatistul Sfantului Apostol Tadeu sau Levi, iar dupa cateva zile o prietena mi-a zis ca ma ajuta in problema pe care o aveam si mi-au mai sarit si alti oameni in ajutor. O parte din problema mea s-a rezolvat si le multumesc tututor celor care au contribuit de la Sfinti, Maica Domnului, Hristos, pana la cei ca mine, cu care impart calea spre vesnicie.
Ii multumim lui Dumnezeu ca v-a dat noua!

No hay comentarios:

Publicar un comentario