martes, 5 de enero de 2021

Sfantul Ierarh Modest, ocrotitorul animalelor

 Sfantul Ierarh Modest, Patriarhul Ierusalimului este ocrotitorul animalelor. Așadar, ma rog mereu pentru pisicutele mele Sfantului si Maicii Domnului mai ales cand pleaca de acasa. Asa se face ca de fiecare data cand l-am rugat sa o aduca pe Vulpita sau pe oricare alta pisica de-a noastra acasa, mi-au adus-o. Si pentru asta am promis sa nu tin lumina sub obroc si sa marturisesc ajutorul Lui. Ultima data, Vulpita a lipsit aproape doua zile. Avand in vedere ca ploua, fiind printre febletile mele, m-a ingrijorat lipsa ei de acasa. Ii multumesc Sfantului si Maicii Domnului si tuturor Sfintilor si Ingerilor care o ocrotesc si mi-o aduc teafara si nevatamata acasa ori de cate ori le cer asta.Are rugaciuni foarte frumoase, rugati-va si Lui.  Sfintii lui Dumnezeu nu dezamagesc niciodata. Rugati-va lor in orice problemă. Doamne ajuta! 





No hay comentarios:

Publicar un comentario