domingo, 17 de septiembre de 2023

Maica Domnului se ține mereu de cuvant

 Mărturisesc ajutorul si binecuvantarea Maicii Domnului care dupa ce m-a ajutat mai ales la Titularizare dar si la Def, m-a titularizat la grădinita la care mi-am dorit fiind aproape de casă dupa ce o colega imi luase postul, dar Maica Domnului nu dă daruri incomplete, asa ca doamna director a pus-o pe acea fată sa facem schimb de posturi și astfel, eu am ajuns la grădinița la care mi-am dorit. Iar acest dar a inceput in perioada cand deznadajduita fiind anul trecut si dorind sa renunt la Def, m-am intalnit in Catedrala din oraș cu colega care s-a pensionat si care mi-a spus ca voi veni eu pe postul ei și asa a fost. 

Apoi, nevrednica de mine am primit darul Sfintei Impartasanii pentru rugaciunile Maicii Domnului, a Sfantului Iosif de la Partoș, a Sfantului Inger Pazitor si a tuturor Sfintilor si Ingerilor din ceruri. 

Slavă lui Dumnezeu pentru toate!


No hay comentarios:

Publicar un comentario