jueves, 9 de julio de 2020

Ajutor de la Maica Domnului si Sfinti in examene

Cand nu stii unde sa dai marturie pentru ajutorul primit, iti amintesti ca in urma cu multi ani ai deschis un blog in care sa dai slava lui Dumnezeu pentru ajutorul primit prin rugaciunile Maicii Sale si ale Sfintilor Lui.
Si cat nu mi-au ajutat si imi ajuta incontinuu iar eu pacatoasa uit si uit si aman sa marturisesc.


Sunt anul 3 la Pedagogia invatamantului primar si prescolar, sesiune de restante, examene, examene si licenta.
Ma impinge Dumnezeu cu dragoste sa fiu o studenta silitoare si imi iese doar sa nu ma grabesc, recunosc ca mai "lenevesc" uneori.
Luni am dat examen oral din teorie si practica la Muzica si Didactica.
Mi-a fost teama sa nu omi cada ceva xe nu stapaneam. De dimineata, picioarele m-au dus la Hristos, la Biserica. Se savarsea Sfanta Liturghie, un dar de nepretuit al Lui pentru noi. La final aud " Pentru rugaciunile Sfantului Ierarh Nicolae si ale Sfintilor 3 Ierarhi, ocrotitorii acestui Sfant lacas..." Ia stai putin...ce frumos imi sta in taina Sfantul a carui nume il purtam de feneratii si in a carui oras m-am nascut dar ai Sfintii 3 Ierarhi care m-au adoptat in Timisoara. Voiam 10. Pentru psihicul meu caci am trecut prin multe rele si uneori chiar nu mai pot...
In sala, am fost prima. Eu emotiva...extrem si exagerat de emotiva...am devenit linistita di curajoasa. Am extras 2 intrebari mai mult decat usoare la care puteai vorbi liber, stiam si raspunsurile colegelor...
10 nu e al meu. E al lor, al Maicii Domnului, a lui Hristos.
Ziua de marti tot a lor a fost. Am biruit o  teama...Maica Domnului stie ca mai e drumul lung dar tot Ea ma va ajuta sa il parcurg. Pentru toate, multumesc.

No hay comentarios:

Publicar un comentario